În acest sens, pe site-ul unității medicale urmează să fie publicat un formular special pentru reclamații.
În cadrul unei conferințe de presă, managerul Spitalului Județean „Mavromati”, Monica Adăscăliței, a făcut un apel către pacienți să depună reclamații în scris.
„Eu am solicitat și o să public și pe site-ul spitalului un formular special pentru ca pacientul care are o problemă să se adreseze direct, prin hârtie, ca să putem lua niște decizii.”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Pentru a se porni o anchetă amănunțită este nevoie de o reclamație scrisă.
„Și aseară (n.r. marți seară) am primit un telefon legat de un aparținător nemulțumit de o activitate într-o anumită secție a spitalului. M-am deplasat personal, fac o anchetă internă, dar atâta timp cât eu nu am un document scris ... eu nu pot să fac o comisie doar pe baza unui telefon”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Cele mai multe dintre nemulțumirile la adresa personalului medical sunt exprimate în mediul online.
Vreme schimbătoare de la o zi la alta: PROGNOZA meteo pentru următoarele patru săptămâni
Redacția Botoșăneanul
Oct 04, 2024
Bebeluș născut cu jumătate de inimioară: Strigăt de ajutor pentru Darius
Redacția Botoșăneanul
Oct 04, 2024
Un elev jandarm, ponturi pentru tinerii care vor să intre în Jandarmerie – VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Oct 04, 2024
AZI DIMINEAȚĂ: Cutremur în Vrancea, pompierii botoșăneni vin cu recomandări
Redacția Botoșăneanul
Oct 04, 2024
Peste o sută de elevi din Botoșani, în dezbateri cu polițiștii și specialiștii ANTIDROG
Redacția Botoșăneanul
Oct 04, 2024