ALERTĂ pentru Kaufland, Lidl și Carrefour: LOVITURA pe care le-o pregătește un celebru lanț de magazine

Un lanț de magazine din România, cu unităţi deschise şi la Botoşani, are planuri mari și a lansat un avertisment serios la adresa giganților de pe piață. 

 

Lanţul de magazine Profi, ce este controlat de fondul de investiții Mid Europa Partners, și-a pus în plan să ajungă lider de piață în următorii 5 ani.

 

În momentul actual Kaufland este cel mai mare jucător din comerț, cu afaceri de 2,2 milioane de euro anul trecut.

 

Potrivit rezultatelor din 2017, Profi se află pe locul şase în comerţul alimentar, însă postează un ritm de creştere de peste medie. În ultimii ani compania a crescut cu circa 30%, iar oficialii companiei spun că rit­mul se menţine şi în 2018.

„În cinci ani piaţa va fi altfel, Profi va fi lider de piaţă, bineînţeles doar dacă menţinem rit­mul şi nu se întâmplă nimic major în piaţa locală (în zona de fuziuni şi achiziţii – n.red.) şi în pieţele externe“, spune Daniel Cîrstea, executivul român care conduce de circa patru ani operaţiunile locale ale Profi.

În continuare a adăugat faptul că  avantajul companiei în piață este faptul că a mizat pe proximitate, un format care e pe val.

„Noi recuperăm rapid teren şi cotă de piaţă, anul acesta vom menţine avansul de peste 30%, urmând a sări pragul de 1,3 miliarde euro cifră de afaceri. Creşterea vine atât din expansiune, dar din evoluţia mai bună a magazinelor existente.“

Magazinele Profi sunt controlate de fondul de investiţii Mid Europa Partner, iar acestea vor termina anul cu o rețea de peste 900 de magazine.

 

Potrivit numărului de deschideri din acest an Profi este lider, fiind compania cu cea mai alertă expansiune.

„În perioada 2023-2025 noi vom ajunge lider de piaţă, urmând măcar a ne dubla cifra de afaceri. În 2014 am spus că în 2020 vor fi trei formate câştigătoare şi podiumul va fi format din Lidl, Kaufland şi Profi (nu în ordinea aceasta – n.red.). Vorbim de rezultate per companii – SRL-uri –  nu la nivel de grup.“

Şeful Profi a mai spus că în următorii 5 ani se vor mai schimba și alte trenduri.

„Cred că se vor reduce diferenţele între formate, super­mar­keturile îşi vor optimiza costurile, iar discounterii vor aduce elemente extra pentru diferenţiere.“, potrivit Bugetul
 

 

DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL PENTRU MOBIL:

download from google play download from apple store
Abonament BT Pătrat Mov

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare