Un hipermarket, cu filială și la Botoșani, are o surpriză pentru toți clienții care vor să adopte un stil de viață sănătos.
Retailerul Kaufland România a lansat două mărci proprii adresate în special celor care vor să aibă un stil de viaţă sănătos.
”Noul an va aduce şi investiţii dedicate susţinerii unui stil de viaţă sănătos pentru clienţii noştri. Grija sporită pentru o alimentaţie sănătoasă este o tendinţă de consum din ce în ce mai întâlnită şi la noi. Românii sunt tot mai atenţi la produsele pe care le aleg, cântărind şi beneficiile pentru sănătate în raport cu calitatea sau preţul. De aceea, recent am lansat două mărci proprii noi, K-Bio şi K-take it Veggie, sortimente ce oferă peste 70 de produse noi, bio şi vegane”, a declarat pentru Capital Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Comunicare al retailerului.
Sortimentul K-Bio cuprinde 43 de produse ecologice variate, în timp ce gama K-take it Veggie cuprinde 34 de produse.
Pe de altă parte, Hancaş a spus că 2017 va însemna şi continuarea măsurilor de susţinere a producătorilor români - şi implicit a economiei locale, investind în consolidarea sortimentului de produse româneşti.
”De asemenea, în 2017 Kaufland va derula un proiect unic în România, ce investeşte în susţinerea agriculturii româneşti – mai exact primul program naţional care ajută producătorii locali de legume-fructe sa obţină cea mai prestigioasă certificare internaţională de calitate şi siguranţă alimentară, GLOBAL G.A.P.”, a spus Valer Hancaş.
(Sursa: Capital)
Un fost mare internațional impresionat de un jucător de la FC Botoșani: Îmi place foarte mult
Redacția Botoșăneanul
May 19, 2024
Flăcări uriașe noaptea trecută: Case, în pericol pentru a treia oară într-o săptămână
Redacția Botoșăneanul
May 19, 2024
Valeriu Iftime: Trebuie să suferim până la ultima secundă / Putea să fie o nenorocire – VIDEO
Sergiu Bălășcău
May 19, 2024