Unitățile comerciale trebuie să se supună unor noi reguli.
Prin Ordinul 449/2022, ANPC a venit cu noi reguli pentru supermarketuri şi prestatorii de servicii, cu scopul de a înlesni accesul clienţilor la informaţii importante.
Este vorba despre detaliile informative ce trebuie să ajungă cunoştinţa celui care apelează la produsele şi serviciile respectivei societăţi, scrie bugetul.ro
Protecţia Consumatorilor a mai venit cu o idee, pentru a le furniza clienților informații clare și ușor de înțeles și pentru a nu-i induce în eroare.
Astfel, magazinele, dar şi farmaciile, vor trebui să afișeze toate prețurile produselor, adică cel întreg și cel redus ca urmare a folosirii unui card de fidelitate, la aceeași dimensiune, potrivit unui proiect al ANPC.
Practic, comercianții care au programe de fidelizare nu vor mai avea voie să afișeze prețul redus pentru clienții recurenți cu un font mai mare decât prețul întreg.
Comercianții nu vor mai putea cere şi utiliza cardurile de fidelitate sau alte instrumente de fidelizare a consumatorilor la comercializarea produselor, dacă asta nu asigură un beneficiu clienților.
(sursa foto – depositphotos.com)
Zeci de botoșăneni drogați au ajuns la Urgențe
Oana Sava
Mar 29, 2024
4 lucruri de făcut atunci când accesezi un credit de nevoi personale
Sergiu Bălășcău
Mar 29, 2024
Bărbat prins de polițiști cu străini în mașină
Redacția Botoșăneanul
Mar 29, 2024
3 lucruri de care este bine să ții cont atunci când achiziționezi un apartament vechi
Redacția Botoșăneanul
Mar 29, 2024
Amenajări exterioare cu ardezie pentru spații mici: idei și sfaturi practice
Redacția Botoșăneanul
Mar 29, 2024