Anunțul a fost făcut în urmă cu scurt timp de către reprezentanții Spitalului Județean Mavromati.
Pentru a fi îmbunătățite serviciile medicale adresate botoșănenilor dar și pentru corectarea unor eventuale derapaje, noul manager Monica Adăscăliței a introdus o secțiune nouă pe pagina web a unității, la care pot fi transmise eventuale reclamații.
„Spitalul Județean de Urgență "Mavromati" Botoșani a implementat în cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un așa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizări, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de către Spital, o pot face comletand un formular online, care, după finalizare și trimitere ajunge direct pe masă Conducerii Spitalului, pentru o mai bună și rapidă rezolvare a problemelor și luarea de măsuri corespunzătoare”,
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati
În acest context, reprezentanții spitalului susțin că sunt convinși de faptul că, pe viitor, relația pacient – spital va fi gradual îmbunătățită.
Reclamațiile pot fi transmise AICI
Zeci de vitezomani AMENDAȚI de polițiști la Botoșani: S-au reținut câteva permise - VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024
Farmacia Anca, aproape de copii! Petrecere magică de Halloween cu paradă de costume și multe premii
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024
Un primar confirmă, apometre lăsate necitite cu anii de către Nova Apaserv: Fraților, eu nu am furat
Gabriela Erdic
Oct 31, 2024
Pregătiri pentru iarnă: De la utilaje și tone de sare la locuri de cazare - MESAJUL pompierilor
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024
Dezvoltare personală pentru copii: descoperire de sine și progrese în socializare
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024