Chestionare în spital pentru măsurarea satisfacției la pacienți

O parte dintre bolnavii internați pe secțiile Spitalului Județean Mavromati urmează să fie chestionați cu privire la gradul de satisfacție privind serviciile spitalicești de care beneficiază dar și condițiile în care se refac din punct de vedere medical.

 

Directorul tehnic al spitalului a primit misiunea de a verifica periodic starea de igienă din Spitalul Județean dar și modul în care își desfășoară activitatea personalul.
Dl. manager m-a mandat ca să efectuez controale igienico-sanitare la nivelul tuturor secțiilor, împreună cu serviciul de inspecție și control a infecțiilor nozocomiale monitorizăm zilnic starea de igienă, starea de curățenie, circuitul, respectarea personalului, un comportament deontologic din partea personalului”, a declarat Ioan Asaftei, directorul tehnic al Spitalului Județean Mavromati.
De asemenea, din partea Casei de Asigurări de Sănătate vor fi împărțite chestionare privind gradul de mulțumire al pacienților.
De asemenea semnalizat de la CAS, dânșii urmează să distribuie chestionare de satisfacție în rândul pacienților internați pentru a monitoriza și a evalua starea de satisfacție a pacienților internați pe toate secțiile și compartimentele Spitalului Județean”, a mai spus directorul de la spital. (G.E.)
CITEȘTE:
 Sancțiuni la Spitalul Județean pentru salariații care nu vorbesc frumos cu pacienții

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare
Paste widget container code to the webpage This code is unique for every widget. It can be added in multiple places on page where you want your widgets to appear.
AMP code