Candidata SENS pentru funcţia de primar general al Capitalei, Ana Ciceală, a afirmat că problemele de pe agenda publică subliniate în campania sa „au rezonat cu cei mai tineri dintre votanţi”, informează Agerpres.
„Pentru noi, una dintre mizele acestor alegeri a fost să punem pe masă subiecte pe care Bucureştiul, dar şi alte oraşe din România le evită de foarte mulţi ani: costul vieţii, care zdrobeşte familii întregi; criza locuirii, pe care o simte fiecare tânăr şi fiecare părinte; consolidările clădirilor cu risc seismic – o bombă care pică peste capetele noastre, aici, în Bucureşti; un Bucureşti verde pe care vrem să îl construim; un Bucureşti al speranţei, al încrederii şi un vot pozitiv, nu un vot pentru răul cel mai mic”, a afirmat ea, după publicarea exit-poll-urilor.
Astfel, a susţinut Ana Ciceală, campania a fost o ocazie de a aduce „un proiect nou într-o lume politică care a rămas înţepenită în ideile altui secol”.
Sursa https://www.hotnews.ro