Fabrica de lactate a vândut anul trecut brânzeturi de circa 1,4 milIioane de lei, dublu faţă de anul precedent.
Creşterea vânzărilor companiei Viofanny Lact Prodcom, deţinută de Ştefaniea şi Viorel Şfabu, a fost adusă mai ales de popularitatea produsului tradiţional Caşcaval de Săveni, potrivit reprezentanţilor companiei.
Produsele realizate de Viofanny ajung în magazinele alimentare din Botoşani, Iaşi şi Suceava prin distribuţie proprie.
„Anul 2017 a fost un an bun. Vânzările s-au dublat pentru că am devenit mai cunoscuţi. Avem un dosar de pus pentru înregistrarea Caşcavalului de Săveni ca produs cu Indicaţie Geografică Protejată (IGP). Am trecut de faza naţională, iar documentaţiile sunt în analiză la Bruxelles. Acest demers ne-a adus un plus de popularitate. Oamenii au vrut să-l încerce“, a declarat pentru Ziarul Financiarul Ştefaniea Şfabu, administratorul companiei Viofanny Lact Prodcom.
Materna, programul de sprijin pentru mamele botoșănene: UNDE se depun cererile
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
ASTĂZI: Mai mulţi botoşăneni au rămas fără apă din cauza unor avarii
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
Polițiștii botoșăneni „la vânat” de șoferi care vorbesc la telefon: S-a lăsat cu amenzi
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
Zeci de elevi botoșăneni s-au întrecut pentru trofeul „Prietenii pompierilor”
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
CRIZĂ de medici în județ: Comune fără dispensar și oameni fără medicamente
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024