Noaptea de excepţie de la Grand Irish Pub, unde a revenit pentru prima dată de la reunire celebra trupă Iris, a fost completată de un alt eveniment. Compania „Prodalcom” a lansat noua vodcă „Ştefan cel Mare”.
A făcut-o într-un mod cât se poate de... senzual. Patru tinere îmbrăcate super sexy au fost cele care au servit spre degustare botoşănenilor prezenţi în club pahare din ultimul produs al companiei care îşi trage obârşia de la Vorona. Obişnuite ale concursurilor de miss, hostessele au devenit în pauza concertului de la Iris principalul element de atracţie pentru cei 400 de oameni prezenţi la pub. Printre aceştia s-au regăsit zeci de angajaţi şi colaboratori ai companiei care a făcut din „Voronskaya” un brand naţional şi care acum îşi doresc să facă acelaşi lucru şi cu „Ştefan cel Mare”. De altfel, prezent personal la lansare, Cornel Şfaiţer, director şi asociat la „Prodalcom”, a arătat că evenimentul de la Botoşani este primul dintr-o serie de evenimente ce vor fi organizate în mai multe judeţe pentru promovarea noului produs. Inclusiv ieri la Botoşani clubul a fost ornat cu mai multe însemne a băuturii spirtoase scoase pe piaţă şi pentru a marca peste 500 de ani de la terminarea domniei lui Ştefan cel Mare. Vodca închinată acestuia devine practic produsul de vârf al grupului „Prodalcom”, fiind prezentat drept „cea mai pur vodcă”. (S.B.)
VEZI ŞI:
Razii cu mascați, polițiști și jandarmi în câteva zone din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Mar 28, 2024
RAR-ul și Poliția în întâmpinarea șoferilor: S-a lăsat cu amenzi și certificate reținute
Redacția Botoșăneanul
Mar 28, 2024
O șansă venită de nicăieri pentru FC Botoșani, Dinamo lovită puternic de LPF
Redacția Botoșăneanul
Mar 28, 2024
Mobilizare pentru o elevă care a sunat la 112 și a amenințat că se sinucide
Redacția Botoșăneanul
Mar 28, 2024