Sondaj prin telefon pentru pacienții externați din Spitalul Județean Mavromati

Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” Botoșani este cel mai mare spital din Moldova și acordă asistență medicală pacienților din întreg județul Botoșani, asigurând servicii medicale în Unitatea de Primire Urgențe, în ambulatoriu, prin spitalizare de zi și spitalizare continuă pe secțiile spitalului.

 

Din dorința de  îmbunătățire constanta a serviciilor medicale și hoteliere care sunt acordate pacienților, pentru a crește calitatea îngrijirilor acordate pe perioada spitalizării, dar și satisfacția pacienților.

 

În acest sens, pacienții care se externează din Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” primesc, la o săptămână de la externare, un mesaj SMS prin care evaluează calitatea serviciilor acordate pe timpul spitalizării. La această dată, procentul de completare a SMS-urilor este sub 10%.

 

”Rugăm și încurajăm toți pacienții care primesc SMS la externare să ne transmită, pe această cale, aspectele pozitive și negative din perioada spitalizării, pentru a putea îmbunătăți calitatea actului medical, calitatea îngrijirilor, precum și comunicarea cu pacienții și aparținătorii.

Menționăm că mesajul primit la externare este gratuit, nu implică costuri din partea pacienților și nu sunt divulgate datele pacienților în rezultatele pe care le primim.

În speranța unei înțelegeri și a unui feedback pe care ni-l dorim din partea pacienților, vă mulțumim și vă asigurăm că fiecare opinie contează!” a transmis managerul unității Corneliu Prepeliță.

 

Abonament BT Pătrat Mov

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare