Retailerul care vrea să ajungă la 1.000 de magazine deschise în întreaga țară

Pregătește investiții de aproximativ 3 miliarde de euro.

 

 

Pregătește investiții de aproximativ 3 miliarde de euro.

 

După un deceniu marcat de expansiune accelerată, creștere constantă a cifrei de afaceri și consolidare logistică, Penny România intră într-o nouă etapă de dezvoltare.

Retailerul pregătește investiții de aproximativ 3 miliarde de euro în următorii 10 ani, de trei ori mai mult decât suma investită între 2014 și 2024, o decizie determinată de planurile de expansiune accelerată, dar și de creșterea semnificativă a costurilor pentru terenuri, construcții și materiale de construcție, cu obiectivul de a ajunge la 1.000 de magazine și o rețea logistică extinsă la șase centre regionale, potrivit profit.ro

În ultimul deceniu, afacerile PENNY România au evoluat într-un ritm susținut, compania reușind să-și crească cifra de afaceri de aproape patru ori (+304%), de la 2,33 miliarde lei în 2014 la 9,44 miliarde lei în 2024, relevă date analizate de Profit.ro. În aceeași perioadă, profitul net a crescut de aproape 20 de ori (+1.878%), de la 11,3 milioane lei la 224,9 milioane lei, în timp ce datoriile au urcat de peste trei ori (+210%), până la 1,21 miliarde lei.

 

Abonament BT Pătrat Mov

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare