Directorul companiei spune că anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor.
Prodalcom din Botoşani, producătorul brandului de vodcă Voronskaya, deţinut de trei antreprenori români, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 30,5 milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior.
Asta în ciuda faptului că, în 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie.
„În 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie. Totuşi, deşi am pierdut cu anumite produse, am echilibrat cu comenzile de produse sanitare şi băuturile îmbuteliate în recipiente mici. În plus, anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor. Deşi a scăzut volumul, consumatorii au început să aleagă produsele premium“,
Gabriel Sanduc, director de marketing al Prodacom.
Compania înfiinţată în 1993 produce de la alcool etilic alimentar până la alcool etilic de uz farmaceutic, la alcool etilic denaturat sau alcool sanitar, potrivit zf.ro.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Un scandalagiu s-a ascuns sub canapea de mascații care au venit să îl ridice de acasă
Redacția Botoșăneanul
Mar 26, 2025
Cinste lor! Ei sunt elevii calificați la etapele naționale ale olimpiadelor școlare – LISTA
Redacția Botoșăneanul
Mar 26, 2025
Anunț important pentru șoferi: Probleme cu emiterea rovinietei
Redacția Botoșăneanul
Mar 26, 2025
Șoferul din accidentul de dimineață transferat de urgență la Suceava
Gabriela Erdic
Mar 26, 2025
O botoșăneancă a murit pe stradă în timp ce mergea la cumpărături
Gabriela Erdic
Mar 26, 2025
Trebuie evacuați din locuințele statului cetățenii cu mai mult de trei amenzi pentru tulburarea liniștii și ordinii publice?
Abonează-te pentru a fi la curent cu noutățile