Directorul companiei spune că anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor.
Prodalcom din Botoşani, producătorul brandului de vodcă Voronskaya, deţinut de trei antreprenori români, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 30,5 milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior.
Asta în ciuda faptului că, în 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie.
„În 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie. Totuşi, deşi am pierdut cu anumite produse, am echilibrat cu comenzile de produse sanitare şi băuturile îmbuteliate în recipiente mici. În plus, anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor. Deşi a scăzut volumul, consumatorii au început să aleagă produsele premium“,
Gabriel Sanduc, director de marketing al Prodacom.
Compania înfiinţată în 1993 produce de la alcool etilic alimentar până la alcool etilic de uz farmaceutic, la alcool etilic denaturat sau alcool sanitar, potrivit zf.ro.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Redacția Botoșăneanul
Oct 15, 2024
A murit o cunoscută scriitoare, cetățean de onoare al municipiului Botoșani
Oana Sava
Oct 15, 2024
Redacția Botoșăneanul
Oct 15, 2024
ANUNȚ Consiliul Local încă în funcție, convocat în ultima ședință ordinară
Redacția Botoșăneanul
Oct 15, 2024
Un bărbat de 65 de ani s-a trezit cu Poliția la ușă după ce a furat un telefon
Redacția Botoșăneanul
Oct 15, 2024