Părerea botoșănenilor despre unul dintre magazinele din Botoșani, atât cu privire la marfă, cât și la atitudinea angajaților.
Mai mulți botoșăneni au lăsat comentarii, pe site-ul YesComment.ro, despre magazinul Penny din Botoșani.
Media notelor obținute de magazin de clienți este de 3,66, ceea ce îl clasează în partea de jos a clasamentului supermarketurilor din România.
Într-un comentariu recent, utilizatorul Costin Mihail Gheorghiu se arată nemulțumit atât de marfă, pe care o consideră puțin diversificată, cât și de reglementările magazinului referitoare la coșuri. Redăm, mai jos, comentariul său:
„În afară că este marfa mai puțin diversificată decât la celelalte hipermarketuri, cică politica companiei este de a nu permite ieșirea cu acele coșuri roșii pe roți până la mașină, să-ți poți lăsa produsele în portbagaj. Cică se aduc din parcare coșurile stricate, cu toate că este o liotă de bodyguarzi care stau cu mâinile la spate și cască gura aiurea, în loc să verifice dacă cumva se strică vreun coș și să-l oblige pe cel care l-a stricat să plătească reparația“.
Anterior, Hutu Elena Marinela lăsa un comentariu mult mai pozitiv, dar nu oferea supermarketului decât nota 7. Ea scria:
„Angajați amabili, produse ok. Recomand cu drag“.
Cea mai dură notare a fost cea a utilizatorului cu numele Steffspc, care a oferit magazinului nota 1 și a lăsat un comentariu scurt și la obiect:
„Mereu mizerie!“.
Puteți să vedeți comentariile lăsate de clienții magazinului Penny Botoșani și să vă spuneți propria părere AICI
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Se caută inginer ȘEF la compania de apă din Botoșani – LISTA locurilor de muncă
Redacția Botoșăneanul
Apr 30, 2024
Declarația zilei 30 aprilie 2024
Redacția Botoșăneanul
Apr 30, 2024
Oana Sava
Apr 30, 2024
Botoșănean FĂRĂ permis depistat de polițiști prin aplicația eDAC
Redacția Botoșăneanul
Apr 29, 2024