O angajată de la Carrefour a primit un scaun în cap de la un client

Incident petrecut ieri la unul dintre cele mai mari complexe comerciale din municipiul Botoșani.

 

Miercuri, 2 noiembrie, in jurul orelor 14:15, salariata Doroftei Elisabeta, angajată la S.C. Carrefour România S.A. Botoşani, in meseria de casier comercial,  s-a întins peste casa de marcat pentru a verifica coşul unui client, moment in care clientul a ridicat un scaun pliant pentru a-l pune pe bandă şi a accidentat-o in zona capului.


Lucrătoarea a  fost transportată cu ambulanţa la Spitalul Judeţean de Urgenţă Mavromati, pentru investigaţii de specialitate.


Circumstanţele şi cauzele evenimentului urmează a fi stabilite de către comisia de cercetare constituită la nivelul angajatorului, urmând  ca Inspectoratul Teritorial de Muncă să avizeze concluziile acesteia, conform prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă.

 

Abonament BT Pătrat Mov

Abonează-te, citește Botosaneanul.ro fără reclamă și comentează cât vrei

Autentificare