Directorii instituțiilor deconcentrate au participat la ședința Colegiului Prefectural în cadrul căreia s-a luat o decizie ce îi vizează în mod direct.
Mai exact, a fost aprobat un model-cadru de raportare trimestrială a activităţii. Raportul va fi prezentat în cadrul ședințelor de Colegiu Prefectural.
Conform proiectului de hotărâre, 27 de șefi de instituții trebuie să se supună deciziei prefectului și să întocmească un astfel de document.
În total, sunt 15 puncte pe care directorii instituțiilor de la Botoșani trebuie să le completeze.
Raportarea va trebui să conțină posturile vacante, numărul funcționarilor publici, proiectele derulate la nivelul instituțiilor, numărul reclamațiilor administrative împotriva angajaților dar și alte aspecte care pot fi consultate în documentul atașat mai jos.
O astfel de hotărâre a fost adoptată și în mandatul prefectului Dan Nechifor. Cu toate acestea, directorii instituțiilor au preferat în continuare să citească efectiv de pe hârtie cât mai multe pagini din care să reiasă o activitate cât mai bună a instituției.
Proiect de hotărâre
Orhidee sălbatică care crește și la Botoșani, pe cale de dispariție
Redacția Botoșăneanul
Apr 29, 2024
Gata lucrările la cel mai mare dispensar din mediul rural: de la ecograf la unitate dentară – VIDEO
Sergiu Bălășcău
Apr 29, 2024
Delegație oficială a sistemului penitenciar ucrainean în vizită la unitatea din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Apr 29, 2024
Liderul Forța Dreptei, sub semnul superstiției: Pronosticuri nu pot să dau acum – VIDEO
Oana Sava
Apr 29, 2024
Elevii de la Liceul „Dimitrie Negreanu” – „Turiști în verdele capitalei”
Redacția Botoșăneanul
Apr 29, 2024