„De la preluarea mandatului, am pus accent pe colectarea datelor de contact de la consumatori, în vederea corespondării cu aceștia, prin diverse metode, e-mail, mesaje, conturi în aplicație. Am reușit să strângem până în momentul de față un număr de 63.000 numere de telefon. Nu toate, probabil, sunt corecte. Sunt numere de telefon moștenite de acum 2-3 ani. Operatorul putând, dacă utilizatorul nu a folosit numărul de telefon, să-l schimbe, să-l dea altui consumator. De aceea pot exista mesaje trimise, nu eronat, să spunem, direcționat către un anumit consumator și să ajungă la altcineva”, Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA
O cunoscută botoșăneancă, pictorial incendiar în Maroc alături de soțul celebru
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
Iftime despre revenirea unui fost jucător la FC Botoșani: S-a învățat cu 12.000-15.000 de euro
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
Materna, programul de sprijin pentru mamele botoșănene: UNDE se depun cererile
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
ASTĂZI: Mai mulţi botoşăneni au rămas fără apă din cauza unor avarii
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024
Polițiștii botoșăneni „la vânat” de șoferi care vorbesc la telefon: S-a lăsat cu amenzi
Redacția Botoșăneanul
May 18, 2024