„De la preluarea mandatului, am pus accent pe colectarea datelor de contact de la consumatori, în vederea corespondării cu aceștia, prin diverse metode, e-mail, mesaje, conturi în aplicație. Am reușit să strângem până în momentul de față un număr de 63.000 numere de telefon. Nu toate, probabil, sunt corecte. Sunt numere de telefon moștenite de acum 2-3 ani. Operatorul putând, dacă utilizatorul nu a folosit numărul de telefon, să-l schimbe, să-l dea altui consumator. De aceea pot exista mesaje trimise, nu eronat, să spunem, direcționat către un anumit consumator și să ajungă la altcineva”, Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA
Tânăr din Botoșani cu arsuri grave pe corp, refuzat de spitale din țară
Redacția Botoșăneanul
Oct 11, 2024
Prefectul Dan Nechifor, către tinerii veniți să se angajeze: Aveți o ofertă bogată – VIDEO
Oana Sava
Oct 11, 2024
Poliția Botoșani are șef cu concurs după un examen în doi la București
Oana Sava
Oct 11, 2024
Joker: Delir în doi la Happy Cinema Botoșani - PROGRAMUL săptămânii
Redacția Botoșăneanul
Oct 11, 2024
De ce să alegi un kit de manichiură pentru unghii perfecte acasă?
Redacția Botoșăneanul
Oct 11, 2024