Ratarea uluitoare a calificării în play-off de către FC Botoşani nu s-a resimţit doar în tribune, unde s-a înregistrat un record negativ de asistenţă de la promovarea în Liga 1, ci şi la televiziuni.
Deşi plătesc milioane de euro pentru transmisiunile din Liga 1 şi flash-interviurile de după, Telekom Sport (fostul Dolce Sport) şi Look TV au renunţat la tradiţionalele emisiuni de la sfârşitul meciurilor.
În consecinţă, nu s-au mai realizat nici intervenţiile cu reacţii de pe Stadionul Municipal.
Telekom Sport a preferat să comute la Dublin, de unde a transmis un meci din „Turneul celor 6 naţiuni” la rugby, iar Look TV a difuzat Teleshopping.
Aceeaşi lipsă de atenţie au afişat-o şi cele două mari site-uri de sport, GSP şi ProSport, care nu au prezentat nici o declaraţie a vreunui oficial ori jucător de la FC Botoşani sau Gaz Metan Mediaş.
Cu siguranţă lucrurile ar fi stat cu totul altfel dacă roş-alb-albaştrii nu îşi băteau joc singuri de ceea ce au construit peste 20 de etape şi măcar ar fi avut şanse la play-off.
De altfel, pentru cele două meciuri ale echipelor implicate în lupta pentru intrarea în turneul pentru stabilirea campioanei, Look TV are programată o nouă ediţie "Fotbal Look".
DESCARCĂ APLICAŢIA BOTOŞĂNEANUL PENTRU MOBIL
Redacția Botoșăneanul
May 06, 2024
O tânără din Botoșani a născut un băiețel în Noaptea de Înviere
Oana Sava
May 06, 2024
ULTIMĂ ORĂ: Incendiu într-un apartament din municipiu, proprietara a făcut atac de panică
Oana Sava
May 06, 2024
Redacția Botoșăneanul
May 06, 2024
Accidentare horror pentru fostul jucător al Botoșaniului: Ratează EURO - A avut un ghinion teribil
Redacția Botoșăneanul
May 06, 2024