Botoșănenii nu ezită să-și caute dreptatea la instituțiile statului atunci când ceva îi nemulțumește. Deși se pare că acest efort este unul inutil.
Aproape 100 de reclamații au fost făcute în luna noiembrie a anului 2018 la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Botoșani.
Cele mai multe reclamații sunt adresate către operatorii de telefonie mobilă din cauza faptului că beneficiarii nu sunt mulțumiți de serviciile oferite.
”Serviciile de telefonie mobilă, fixă, servicii de internet. La operatorii economici care oferă aceste servicii sunt cei mai mulți consumatori, de aceea și reclamații sunt în zona respectivă mai multe”,
ne-a declarat Mirel Rogalski, șef CJPC
Deși în cele mai multe reclamații au fost vizați operatorii de servicii de telefonie sau internet, niciunul dintre aceștia nu a primit avertisment sau amendă.
La CJPC s-au depus luna trecută 87 de reclamații. Orice plângere este rezolvată în decursul a 30 de zile lucrătoare.
DESCARCÃ APLICATIA BOTOSÃNEANUL:
Orhidee sălbatică care crește și la Botoșani, pe cale de dispariție
Redacția Botoșăneanul
Apr 29, 2024
Gata lucrările la cel mai mare dispensar din mediul rural: de la ecograf la unitate dentară – VIDEO
Sergiu Bălășcău
Apr 29, 2024
Delegație oficială a sistemului penitenciar ucrainean în vizită la unitatea din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Apr 29, 2024
Liderul Forța Dreptei, sub semnul superstiției: Pronosticuri nu pot să dau acum – VIDEO
Oana Sava
Apr 29, 2024