Directorul companiei spune că anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor.
Prodalcom din Botoşani, producătorul brandului de vodcă Voronskaya, deţinut de trei antreprenori români, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 30,5 milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior.
Asta în ciuda faptului că, în 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie.
„În 2020, volumul vânzărilor a scăzut cu aproximativ 35-45% în funcţie de zona de distribuţie. Totuşi, deşi am pierdut cu anumite produse, am echilibrat cu comenzile de produse sanitare şi băuturile îmbuteliate în recipiente mici. În plus, anul 2020 pare să fi adus o schimbare pozitivă în rândul consumatorilor. Deşi a scăzut volumul, consumatorii au început să aleagă produsele premium“,
Gabriel Sanduc, director de marketing al Prodacom.
Compania înfiinţată în 1993 produce de la alcool etilic alimentar până la alcool etilic de uz farmaceutic, la alcool etilic denaturat sau alcool sanitar, potrivit zf.ro.
DESCARCĂ APLICATIA BOTOSĂNEANUL PENTRU MOBIL:
Benzar, cu capul spart, luat cu salvarea de pe teren după intrarea criminală a unui dinamovist
Gabriela Erdic
Apr 23, 2024
Elevii unei școli din județ, lecții cu polițiștii și pompierii botoșăneni
Redacția Botoșăneanul
Apr 23, 2024
Instructori auto controlați de polițiști: Doi dintre ei au fost amendați
Redacția Botoșăneanul
Apr 23, 2024
Jandarmii botoșăneni, activități de prevenire organizate pentru elevii unui liceu din județ
Redacția Botoșăneanul
Apr 23, 2024
CLIPUL ZILEI: Suferințele Sfântului Mare Mucenic Gheorghe
Oana Sava
Apr 23, 2024