Una dintre cele mai mari companii din Botoşani a intrat de la începutul acestei săptămâni într-o reţea prestigioasă de hypermarketuri.
Trei dintre produsele marca „Prodalcom Vorona” pot fi găsite acum şi pe standurile cu marfă din Carrefour. Şi nu doar în centrul comercial de la Botoşani.
Mai exact, este vorba despre „Ştefan cel Mare”, votcă produsă din respect pentru calitate, dar şi pentru importanta pagină de istorie oferită românilor de domnitorul Moldovei, la cinci secole de la sfârşitul vieţii sale pământeşti şi de “Voronskaya”, votcă premium lansată în 2001, de 40 grade, perfectă pentru evenimentele de orice fel. Acestora li se adaugă “Vorona”, o băutură spirtoasă, fabricată după o reţetă proprie.
“Prodalcom” negociază în această perioadă şi intrarea în câteva reţele de supermarketuri.
Șumudică, cheia aducerii noului antrenor la FC Botoșani: Nu are nicio legătură faptul că sunt rude
Redacția Botoșăneanul
Apr 19, 2024
Sancțiuni pentru medicii care duc pacienții de la stat la privat: Anunțul ministrului Sănătății
Redacția Botoșăneanul
Apr 19, 2024
Concurs de cultură și educație financiar-contabilă organizat pentru elevii din Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Apr 19, 2024
Leonid Popescu, expoziție și lansare de carte la Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Apr 19, 2024