Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research analizează modul în care românii resimt situația economică actuală din țară, cum le influențează viața de zi cu zi și ce așteptări au de la companii în acest context.
Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amânat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Ce simt: îngrijorare (30%), nesiguranță (24%) și determinare de a găsi soluții (23%).
Românii așteaptă de la companii produse și servicii mai utile și accesibile (37%) și o atenție sporită față de nevoile lor (32%).
Pentru a face față noilor condiții, 49% au redus cheltuielile curente , precum alimentele sau îmbrăcămintea, 41 % au amânat investițiile majore, iar 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
În acest climat, starea de spirit și emoțiile românilor sunt influențate, principalele emoții resimțite fiind îngrijorarea ( 30% ), nesi guranța ( 24% ) și determinarea de a găsi soluții ( 23% ).
În ceea ce privește principalele provocări cu care se confruntă, cei mai mulți români menționează creșterea costului vieții ( 51% ), urmată de nivelul taxelor și impozitelor ( 20% ) și lipsa de predictibilitate a viitorului ( 18% ).
Sursa https://www.hotnews.ro