„De la preluarea mandatului, am pus accent pe colectarea datelor de contact de la consumatori, în vederea corespondării cu aceștia, prin diverse metode, e-mail, mesaje, conturi în aplicație. Am reușit să strângem până în momentul de față un număr de 63.000 numere de telefon. Nu toate, probabil, sunt corecte. Sunt numere de telefon moștenite de acum 2-3 ani. Operatorul putând, dacă utilizatorul nu a folosit numărul de telefon, să-l schimbe, să-l dea altui consumator. De aceea pot exista mesaje trimise, nu eronat, să spunem, direcționat către un anumit consumator și să ajungă la altcineva”, Alin Cirimpei, director adjunct SC Nova Apaserv SA
CARE sunt persoanele care vor avea acces gratuit în mijloacele de transport: Legea a fost promulgată
Redacția Botoșăneanul
May 15, 2024
De la stână la spital: Botoșănean rănit după ce a trecut o mașină peste el
Redacția Botoșăneanul
May 15, 2024
Amenzi, permise și certificate reținute după acțiunea BLOCADA
Redacția Botoșăneanul
May 15, 2024